Treballa amb nosaltres
2 Persones informadores
Atenció i informació directa
Informar sobre els les activitats i els serveis del centre, el barri i el districte.
Atenció presencial, telefònica i per correu electrònic a usuaris, professors i col·laboradors.
Inscripcions als tallers culturals i itineraris.
Gestió del material necessari pels tallers.
Control del bon ús dels espais.
Control de l’accés a les activitats.
Control de l’assistència als actes.
Suport a la gestió de les xarxes socials i els canals comunicatius.
Suport a la gestió administrativa.
Es valorarà les persones amb certificat de discapacitat
2 vacants
Contracte indefinit
Es valorarà experiència en llocs similars.
Català parlat i escrit.
Vols treballar amb nosaltres? Fes-nos arribar el teu CV
Fes-nos arribar el teu CV i el tindrem en compte per futures vacans.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Animador/a sociocultural per un casal Infantil a BCN
Dinamització d'activitats per infants de 0 a 12 anys .
Programar i dinamitzar activiats lúdiques basades en el joc lliure.
Coordinació i animació de programes lúdics amb centres educatius i de l'espai familiar
Experiència en el món del lleure.
Coneixements noves metodologies pedagògiques basades en el joc.
Capacitat per resoldre conflictes.
Proactivitat.
30 hores setmanals
Contracte indefinit
Es valorarà experiència en llocs similars.
Català parlat i escrit
Es valorarà les persones amb certificat de discapacitat.
Animador/a sociocultura
POSSICIÓ RESERVADA PERSONES AMB DIVERSITAT FUNCIONAL
Per accedir a aquesta plaça reservada cal tenir reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33%, reconegut per l’organisme públic corresponent.
Participació activa en la programació d’activitats.
Suport en l’organització d’activitats en xarxa tant amb altres entitats del barri i distrcite, com amb altres persones professionals.
Donar suport en els desplaçaments exteriors, en cas de sortides.
Contracte indefinit.
Hores setmanals: 20h, Es treballa el cap de setmana.
Titulació superior relacionada en l'enton educatiu .
Es valorarà experiència en llocs similars.
Català parlat i escrit.
Tècnic/a de so i llums.
Tècnic/a de Producció de llums i so
Tasques principals:
- Muntatge tècnic de so i llums per a diferents activitats culturals ( concerts, Xerrades, projeccions, obres de teatre...)
- Suport a les persones tècniques externes.
- Revisar Riders amb la programadora cultural.
- Control i manteniment del material tècnic i del magatzem.
- Participació a les reunions d’equip
- Suport al muntatge i desmuntatge d’exposicions, sales de tallers i cessions d’espai.
- 37,5 h contracte d’interinatge.
- Dos matins i tardes de dilluns a divendres, dissabtes alterns ( horaris a concretar)
-
Català: parlat i escrit excel·lent.
Es valorarà les persones amb certificat de discapacitat.
Persona directora per un centre Cívic
Responsable del funcionament general d'un centre cívic.
Coordinació de l’equip de treball i de les seves funcions.
Seguiment i supervisió de tots els serveis i activitats de l'equipaments.
Coordinació amb les diferents persones responsables dels diferents serveis.
Coordinació i supervisió de les programacions dels diferents serveis dels equipaments.
Gestió dels possibles incidents pel que fa als diferents serveis dels centres.
Gestió del pressupost d’activitats i de les compres de material i subministraments.
Disseny i supervisió de les campanyes de comunicació en tots els seus canals.
Supervisió de les accions de comunicació i de la difusió dels programes d’activitats (fulletons, web, newsletter, xarxes socials, etc.).
Revisió dels indicadors mensuals, semestrals i anuals i elaboració de memòries i projectes.
Participació en els espais de coordinació de centres cívics del Districte i de la ciutat.
Formació específica en gestió i dinamització cultural.
Formació complementària en diferents àrees culturals.
Coneixements avançats del programari office (Word, Excel, Powerpoint), de Microsoft Outlook i d’altres entorns informàtics habituals.
Coneixements en gestió administrativa.
Coneixement del sector cultural de la ciutat de Barcelona.
Habilitats per a la gestió d’equips de treball.
Habilitats comunicatives tant pel que fa a la comunicació oral com a la redacció de textos.
Català: parlat i escrit excel·lent.
Es valorarà les persones amb certificat de discapacitat.
Persona coordinadora de tallers
Programació de tallers i activitats culturals.
Titulació: preferentment en Humanitats, també podria ser en Ciències socials (sociologia, filosofia, literatura comparada...)
Altra formació: gestió cultural, humanitats, art, filosofia...
Capacitacions:
- Persona endreçada i organitzada.
- Bona comunicadora, capaç de transmetre objectius i tasques a l’equip.
- Capacitat de treball en equip. Empatia.
- Negociadora, mediadora i amb eines d’assertivitat.
- Interès per les tendències i les innovacions socials. Capacitat d’observació i d’avançar-se en els interessos. Persona inquieta intel·lectualment, que consumeixi cultura.
- Algunes nocions sobre la sostenibilitat econòmica, sensibilitat per entendre un projecte amb objectius econòmics molt marcats. Capacitat d’anàlisi de resultats.
- Nocions bàsiques de comptabilitat (factures)
- Capacitat per a gestionar puntes de pressió de feina.
Tasques
En general, serà la persona responsable de la programació, gestió i seguiment dels cursos, tallers i itineraris del centre cívic. Sota la supervisió de la direcció, s’encarregarà de les tasques següents:
- Suport a direcció en la programació trimestral.
- Serà la persona responsable de guiar tot el procés de planificació, execució i avaluació del servei de formació del centre.
- Elaboració de les eines internes de planificació (en Excel), calendari i assignació de sales i mitjans tècnics i humans.
- Contacte amb els professors: informar-los d’horaris, directrius del centre, recollir les seves necessitats, gestió de possibles incidències
- Presentació i informació a l’equip sobre l’oferta de cursos i itineraris, per la seva execució i informació a les persones usuàries.
- Elaboració del material a maquetar a impremta per la seva difusió, revisió de galerades, canvis, etc.
- Junt amb la coordinadora de comunicació , seguiment de la difusió, enviament postal, promoció i seguiment de la correcta informació pels canals del centre (fullet imprès, newsletter, xarxes, web del centre...)
- Revisió i seguiment dels aplicatius informàtics per la gestió dels cursos.
- Vetllar per la qualitat del servei de cursos i tallers: seguiment de sales, material, horaris, satisfacció dels usuaris. Serà la responsable de la qualitat del dia a dia dels cursos i tallers, amb el suport d’informadores i auxiliars de producció.
- Primer contacte amb persones usuàries i professorat en cas d’incidències o queixes.
- Seguiment de la elaboració de materials de cursos.
- Recollir, seleccionar i arxivar degudament les propostes rebudes per la seva posterior avaluació en períodes de programació.
- Elaboració d’indicadors mensuals.
- Avaluació de resultats i redacció de la memòria en l’apartat de formació.
Contracte indefinit, dins del III conveni del lleure educatiu i sociocultural de Catalunya.
Hores setmanals: 37,5 h
Es valorarà experiència en llocs similars.
Català parlat i escrit.
Es valorarà les persones amb certificat de discapacitat.
Tècnic/a de so i llums.
Tècnic/a de Producció de llums i so
Tasques principals:
- Muntatge tècnic de so i llums per a diferents activitats culturals ( concerts, Xerrades, projeccions, obres de teatre...)
- Suport a les persones tècniques externes.
- Revisar Riders amb la programadora cultural.
- Control i manteniment del material tècnic i del magatzem.
- Participació a les reunions d’equip
- Suport al muntatge i desmuntatge d’exposicions, sales de tallers i cessions d’espai.
- 37,5 h contracte d’interinatge.
- Dos matins i tardes de dilluns a divendres, dissabtes alterns ( horaris a concretar)
-
Català: parlat i escrit excel·lent.
Es valorarà les persones amb certificat de discapacitat.